Thursday, April 25, 2019

रोई रैछु एक्लो बनी


गीत- काँढे तारले बेर्हिएको तिम्रो मनको बाटो अन्तै पाईला मोडी दिन्छु त्यँहा हिंड्नु साटो........... पहिलो यात्रा मेरो साथमा कत्ति खुशी थियौ अहिले भने मेरै खुशी स्वार्थी बनि लियौ............. निलकाँढाले बारिएको तिम्रो दिलको बाटो नआउने कसम खान्छु छोई यहि माटो............ भेट् हुँदा मुस्काउँदै प्रेम गीत गाउँथ्यौ नजाने झैं गरि गरि मेरो नजिक आउँथ्यौ.......... काँढे तारले बेर्हिएको तिम्रो मनको बाटो अन्तै पाईला मोडी दिन्छु त्यँहा आउनु साटो............./ रचना- चैत्र २७ / २०७३ गीत- आचार्य प्रभा मायाको नाकाबन्दी कैले खुल्छ कुन्नि माया/माया भन्दै बित्यो यो मेरो जुनी मुटु मुटु साटेर माया लाकै हो झिस्मिसे अँध्यारोमा भेट्न धाकै हो................/ पिरतीको नाकाबन्दी कैले खुल्छ कुन्नि माया/माया भन्दै बित्यो यो मेरो जुनी आँखा/आँखा जुधाई माया दे'कै हो उसरी नै उस्को प्रीत मैले ले'कै हो............/ उस्को मनको नाकाबन्दी कैले खुल्छ कुन्नि त्यै मोरीको मायामा डुब्ने भो है जुनी................/ 15/10/11, 10:26 गीत ) रोइेरै'छु एक्लो बनी मरुभूमीको रेतमा मेरी उनी एक्लै होलीन् बाँझो त्यो खेतमा ........./ लह लह बाली झुल्दा रमाउँदै गाउँथ्यौं बिहानीको शीतसँगै मुस्कान बनी छाउँथ्यौं .........../ टोलाइेरै'छु अन्जान बनी नौलो परदेशमा मेरी उनी रुँदै होलीन् एक्लै घरदेशमा ......../ मिर्मिरेमा गीत गाउँदै खेतबारी धाउँथ्यौँ गोधुलीमा बास बस्न घर फर्की आउँथ्यौं .........../ अल्झीरै'छु दुखी बनी बिरानो यो ठाउँमा मेरी उनी कस्ती होलीन् बिकट त्यो गाउँमा .............../ रचना -जुलाइे २६/१२ 15/ ( गीत )

0 comments:

Post a Comment