Friday, May 9, 2014

"शायद प्रेमकैलागी फुलेकी छे । "

       

तिमीले दिएको 
प्रेमरुपी उपहार गुलाबका 
पत्रपत्रहरुमा 
प्रेमको खात नै 
लुकेको छ कि भन्दै 
जतनले राखेकी छु,
म कामना गर्छु 
यी गुलाबका पत्रहरु 
कहिल्यै अस्तित्वहिन नहोउन्  
बरु ओइेलिएर खङ्रङै 
किन नहुन् ?
यस्को अस्तित्वलाई 
म सदा आफ्नो 
मनको कठ्घरामा 
कैद गरेर नै राख्नेछु।  
तर..., 
मेरो गुनासो 
तिमी केवल गुलाब सुम्पेर 
मायाको लायक बनें 
भन्ने भ्रममा नपर्नु है 
जब तिमी गुलाबको 
जवानीलाई निमोठेर 
कसैलाई अर्पित गर्छौ भने 
के भरोशा रह्यो र ?
मेरो चोखो मायाको पनि  गला 
 नरेटिएला भनी ?
हो..., 
म यस्तै आशंकामा 
मेरो मायालाई तौलिरहेछु
कतै तिमीले दिएको माया 
र....., 
मेरो मायामा जोड,घटाऊको 
हिसाब नलागोस् ।  
साँचो माया उपहारको भोको हुन्न 
सत्य प्रीत चिनोको दासी हुन्न 
दुइे मुटुले पत्यार गरे 
मायाको प्रत्यक्षदर्शी चाहिन्न 
यसैले......., 
बिन्ती प्रिये 
उपहारमा मेरो मायालाई  
अनुवाद नगर
रातो गुलाबको जवानी नासेर 
मेरो मायाको उपहास नगर 
माया केवल मनले गर 
प्रेमदिवसको बहानामा 
अन्जान गुलाबको 
अन्त्य नगर 
शायद ऊ पनि त 
प्रेमकै खातिर
फुलेकी छे !!!!!!!


रचना - फेब्रुवरी/ १२/ १४        

0 comments:

Post a Comment